Col·laborar en la prevenció d’incendis i la conservació del patrimoni natural té més avantatges fiscals que mai. Pots recuperar part de la teva aportació en deduir els teus donatius en la declaració de la renda o l’impost de societats. Des de 2015 gaudeixes dels beneficis fiscals recollits en la Llei 26/2014, per la qual les persones o empreses tenim dret a deduir els nostres donatius en la declaració de renda o de societats. Si col·labores durant diversos anys consecutius, la teva devolució s’incrementa. I si ets una empresa, la teva donació també compta amb importants beneficis fiscals.

El certificat fiscal

Durant el mes de març de cada any, enviem a tots els Socis/Sòcies Protectors/es i col·laboradors que ens han deixat les dades personals, un certificat de donació amb l’import total de les aportacions fetes durant l’any fiscal anterior per incorporar-lo a la declaració fiscal.

Donatius de persones físiques

Les persones físiques es podran deduir de l’IRPF o l’IRNR el 80% dels primers 250 € de la seva donació a La Fundació. En cas de tractar-se d’una donació superior a 250 €, es podran deduir el 40% de la part que excedeixi aquest import. Per a donatius recurrents de més de 250 € anuals (mateixa quantitat o superior) durant 3 anys seguits, es podrà deduir el 45% de la donació.

Donatius d’empreses (persones jurídiques)

Com a empresa podràs deduir de l’impost de societats el 40% de qualsevol donació que hagis fet a La Fundació. Per a donatius recurrents de més de 250 € anuals (mateixa quantitat o superior) durant 3 anys seguits, la deducció en l’Impost de Societats serà del 50% de la donació.

Calculadora de fiscalitat

Rendibilitat de la teva aportació

Import total destinat: 600,00 €

Import no recuperat: 341,25 €