La Fundació i el suport econòmic i material als cossos d’emergència

Dins dels diferents objectius en els quals es basa la Fundació, hi trobem la millora de les condicions dels cossos d’emergència per afrontar amb més garanties la gestió dels riscos naturals i aquest mes ens volem centrar en els projectes de suport econòmic i material a aquests cossos, per tal de dotar de més i millors recursos als qui ens protegeixen de riscos, incendis i emergències.
Alguns d’aquests projectes s’han pogut dur a terme gràcies a les aportacions econòmiques dels i les sòcies, però també a les aportacions de material, com és el cas de l’empresa PELI Products. Aquesta empresa especialitzada en el disseny i fabricació de maletes de seguretat d’alt rendiment i sistemes avançats d’il·luminació, el 2020 va fer un donatiu a la Fundació de més de 5.400 llanternes de diferents models que es van repartir entre diferents ADFs, Agents Rurals, Bombers de Barcelona i de la Generalitat, l’Equip de Rescat i Emergències de Catalunya (EREC), Mossos d’Esquadra, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i la Creu Roja.
Des de la Fundació tenim diferents projectes a curt o mitjà termini que tenim plantejats i aquests en són dos d’ells:
– Projecte de millora dels vehicles d’extinció de l’ADF per tal de dotar a dos dels tres vehicles d’unes lones protectores a les caixes dels Pick-up i així protegir els equips d’extinció (motobombes i material específic) de la pluja i del sol i evitar que es facin malbé. Aquests dos vehicles són relativament nous i s’han de cuidar i passar les revisions puntualment per tal que siguin perfectament operatius. Pel que fa al tercer vehicle, al ser més vell s’ha destinat a altres usos com: el transport de persones i provisions i també fer treballs de prevenció allargant així la seva utilitat.
– Projecte d’instal·lació d’un repetidor a la zona de Can Prat per millorar les comunicacions amb els cossos d’emergència, donar cobertura a zones de Matadepera que no en tenen i dotat també a l’ADF de Matadepera d’un canal de treball propi per tal de donar-los més autonomia i eficiència en les comunicacions en casos d’emergència.
Tenim un gran compromís per la millora de la seguretat i les condicions dels cossos d’emergència i amb la teva col·laboració, tan econòmica com amb recursos materials, ho podem aconseguir. Fes-te soci protector i suma’t a la Fundació!

També et pot interessar

Anar al blog