La Fundació i la neteja de l’entorn natural

Com l’any passat, des de la Fundació, ens sumem a la campanya “Let’s clean up Europe”, una acció comuna a tot Europa que té com a base sensibilitzar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions a través de la recollida d’aquests residus abocats il•legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. Aquesta campanya en l’àmbit europeu es va iniciar el 2014 amb l’objectiu d’animar i arribar al màxim de ciutadans i gràcies a ella ja s’han recollit tones de residus amb l’ajuda i la participació dels i les milers de voluntàries.

Les entitats col•laboradores de la Fundació participarem de la campanya organitzada a Matadepera que es realitzarà el divendres 6 de maig a partir de les 9 h on ajudarem a la resta d’entitats participants amb les quals l’any passat vam arribar a recollir 2.730 quilos de deixalles de l’entorn del parc natural. Animem a tothom a col•laborar i participar en aquesta acció tan necessària tant per la neteja dels espais com per la conscienciació de les persones. Per més informació o per apuntar-te pots enviar un correu electrònic a francham@matadepera.cat o trucar per telèfon al 93 787 02 00 (extensió 177) o al mòbil 667 970 333.

La Fundació Patrimoni Natural es va crear per millorar la seguretat contra els riscos naturals, incendis i emergències, amb l’objectiu final de reduir la pèrdua de béns i de patrimoni natural al nostre territori: el parc natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. A través de l’obtenció de fins econòmics treballem per l’entorn natural en diferents àmbits, un dels quals és la preservació i la millora d’aquest.

Entre les diferents accions i activitats que hem realitzat i on hem col•laborat des de 2019, volem destacar la importància de la neteja de l’entorn natural, ja que, en els últims anys, la quantitat de residus no ha parat de créixer i hi ha una manca d’estratègies per la seva prevenció. Des de la Fundació no volem quedar-nos de braços plegats i és per això que estem decidits a participar activament en les diferents accions per la prevenció i gestió dels residus que són abocats al parc natural diàriament.

Ajuda’ns a mantenir el parc natural net de residus, suma’t a la Fundació.

També et pot interessar

Anar al blog