Entrega d’un camió tipus BRP als Bombers de Matadepera

El passat mes de setembre es va fer entrega d’un camió tipus Bomba Rural Pesant (BRP) valorat amb 222.888,05€ als bombers voluntaris de Matadepera que comptaven amb pocs recursos per gestionar i protegir a la població.
L’acte de cessió ha comptat amb el Conseller d’Interior, membres representants de La Fundació Patrimoni Natural, l’alcalde de Matadepera, el director general de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments, la directora de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, el subdirector d’Administració i Recursos Humans i el cap de Regió d’Emergències Metropolitana Nord al Parc de bombers voluntaris de Matadepera. Gràcies a aquesta donació, els bombers voluntaris compten amb un camió molt més forestal que permet donar resposta a les necessitats dels veïns  de Matadepera i voltants.