Projectes

Entrega de 5.437 llanternes de la mà de Peli Products

5 de febrer de 2020.- En agraïment a les tasques realitzades com a voluntariat a les Agrupacions de Defensa Forestal que tenen membres actius, Peli Products i La Fundació Patrimoni Natural de Matadepera van formalitzar la donació d’un total de 5.437 llanternes professionals a les ADFs de Catalunya.

Aquestes han estat aportades per l’empresa Peli Products, que en el seu dia va optar per cedir aquest material a qui en pogués fer bon ús i va escollir La Fundació. Donat que un dels objectius d’aquesta nova institució és equipar de material les entitats que tinguin com a objectiu la defensa de la natura, van decidir fer la donació a les ADFs de Catalunya.

L’acte de donació, que ha tingut lloc al parc de Bombers i ADFs de Matadepera, ha servit per agrair la donació a l’empresa. Ha comptat amb la presència del
Sales Manager South Europe de Peli Products, Ignasi Pérez, i el president del Secretariat de Federacions d’ADFS de Catalunya, Xavier Jovés, en representació de totes les ADFs, per agrair la donació. Joan Trenchs i Jordi Puigdomenech hi han estat presents en nom de la Fundació.

Les llanternes professionals LED donades per Peli Products són una eina de treball molt útil pels actuants en emergències, ja que són compactes, lleugeres i aptes per treballs en atmosfera explosiva.

Per motius comercials l’empresa va decidir cedir l’excedent d’estoc disponible, optant per donar-les a qui les aprofités. En aquest sentit, Peli Products va escollir fer una donació de 20.000 unitats als cossos de bombers de Grècia, que estan passant per grans dificultats. També va fixar-se en les ADFs, donat que es gestionen amb petites subvencions i treballen amb personal 100% voluntari en la prevenció i extinció d’incendis forestals.

Veure els nostres projectes