Projectes

Instal·lació de 30 càmeres de videovigilància per l’entorn del parc natural

Des de finals del 2020 estem instal·lant càmeres de videovigilància a diferents punts estratègics del parc natural de Sant Llorenç del Munt i el seu entorn amb la col·laboració de la diputació, ajuntaments dels municipis implicats, voluntaris de la federació d’ADF del Vallès Occidental i empreses externes. Les imatges 360 a temps real d’aquestes càmeres aportaran una informació de qualitat que ADF, Agents Rurals, PVI i Bombers utilitzaran per comprovar quin és l’estat de la situació, prendre les mesures pertinents i protegir la població de possibles riscos naturals.

Actualment, ja hi ha 30 càmeres instal·lades, repartides per Matadepera, Rellinars, Vacarisses, Viladecavalls, Talamanca, Sant Llorenç Savall, Gallifa i també a la Mola. Gràcies a un nou acord amb el Consell Comarcal, s’estendrà la xarxa de càmeres a Castellbisbal, Montcada i segurament Ullastrell i Palau-Solità i Plegamans.

Gràcies a les donacions dels socis protectors de la Fundació i a les ajudes rebudes per part dels Ajuntaments, la Diputació de Barcelona i empreses externes, s’ha pogut dur a terme la compra de material, l’adequació dels punts estratègics i la instal·lació de les càmeres.

Veure els nostres projectes